15-02-2021 15:07
Інформаційне повідомлення про електронні консультації щодо проєкту звіту про виконання у 2020 році обласної Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Чернігівською областю, здійснення представницьких та інших заходів на 2018 - 2022 роки
Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації підготовлено проєкт звіту про виконання у 2020 році обласної Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Чернігівською областю, здійснення представницьких та інших заходів на 2018 - 2022 роки.
Відповідальними виконавцями та учасниками програми є Чернігівська обласна державна адміністрація, Чернігівська обласна рада, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації.
Метою Програми є забезпечення належної організації з відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заходів зі збереження національної пам’яті та інших заходів, офіційне та суспільне визнання внеску громадян, колективів, підприємств та організацій, інститутів громадянського суспільства у створення матеріальної та духовної культури області; організація, проведення та інформаційний супровід представницьких заходів в області, Україні та за її межами, у тому числі з презентації потенціалу області.
Даний проєкт звіту проходитиме процедуру електронних консультацій з громадськістю з 15.02.2021 року до 01.03.2021 року.
Зауваження та пропозиції до проєкту звіту будуть прийматися Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації до 01 березня 2021 року за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Шевченка,7, т. (0462) 669-161, e-mail:fin.[email protected], контактна особа: Василюк Олена Володимирівна - головний бухгалтер Департаменту.
Звіт про результати обговорення буде оприлюднено на сайті облдержадміністрації в рубриці «Консультації з громадськістю» у строки, визначені законодавством.